Sep 15, 2011

I would like to thank...



Ne znam kako je kod vas ali nakon poludosadnog ljeta, 9. mjesec je kod mene zbilja silovito nastupio, sa svim svojim obavezama i događajima. Mislim da pola stvari koje trebam obaviti, pozaboravljam.
Ali ovu vijest ne smijem zaboraviti, ne ne. Naime, prije nekoliko dana me na FB zidiću dočekala objava Krpe.hr, u kojoj sam se i ja našla. Naravno da me šokiralo, ali ugodno :)
Odlučili su napraviti imaginarnu dodjelu hrvatskih blogerskih nagrada i ja sam se našla u divnom društvu. Evo linka, pa bacite oko :)
Hvala Krpa.hr na ovom sjajnom komplimentu! xxx

11 comments:

Grofica Plevna said...

e, vidila sam ovo
neka, neka
čestitam od srca <333

sara said...

ovo je odlicno!! cestitam :))

malakabanica said...

Cestitam, zasluzeno. :) A kako je prosao onaj Bloggers Wardrobe, je li to gotovo? I fale mi tvoji outfiti. :)

Confessions of the Psycho Cat said...

Čestitam :))

Fashion Dubrovnik said...

Mislim da si zasluženo na listi i čestitam :)
http://littlefashioncat.blogspot.com/

НевенаБеоград said...

Cestitam!!! :)))

FashionFreak/Mihaela said...

najs :D

my blog♥mfashionfreak

Maya said...

Chestitam! :)

Rich Hippie said...

sure u can borrow the photo, you have a nice blog here btw :)

Slađi said...

Cestitam!! Slazem se sa svim sto je napisano!!

Vanja Milicevic said...

videla, superr je :)