Nov 21, 2011

Accessoires sneak peek.



Salut boys and girls.
Ovo je jedan maleni snik pik novog Accessoires dućana. 
U centru je grada i jako je lijep.
Sadrži sve što jednu curku može zalijepiti za police na par sati. Od špangice i neonskog laka za nokte do Božićnih ukrasa. 
Ooo da. 
K tome, bit će suradnji s hrvatskim dizajnerima, što nas vjerojatno sve veseli.
Jučer smo Ana, Ljupka i ja imale priliku dobro proučiti te police i izabrati jako kul stvarčice. Rezultati našeg velikog truda i žrtve :) stižu uskoro.


(photos by me)

36 comments:

Aleksandra said...

super izgleda :)

Tirquise said...

ovo se čini kao pravi mali raj!

ništa, čim se vratim u ljubljanu na trajno ti dolazim u zg na jedan šoping u ovoj prodavnici <3

Katarina Matijević said...

Interesantno! Nikad siri izbor stvari nisam videla u A. :)

astrid.york said...

zavodljivo, mmmmm :)

Mila said...

Ufff, divnih li asesoara! Ne bih znala da izadjem odatle :)

Fashion Disorder said...

<3 oduševljena! Divne stvari! :)

fashionmagnolia said...

Super izgleda, ja volim kad je tako sve nacicakno i sareno!

Tatjana said...

interijer dućana je odličan, onak industrijski i slike su ti predobre. to si ti sve slikala?

Anonymous said...

a gdje je trendy white? fali. :(

fashiongossipmk said...

Ljepotice nasa :)
M.

FashionFreak/Mihaela said...

divno!

my blog♥mfashionfreak

ljupka said...

odlicne fotke <3 :))

mirna said...

izgleda odlično, zaputit ću se do ilice danas ili sutra :)

sugarhoneybaby said...

Bas ste se namucile;)
Odlicne su fotkice,ima bas puno zanimljivih stvari:)

OrMARIJA said...

Wow divno vidjela sam samo izlog ali unutra idem uskorooo... Sto si ti odabrala?

soffi said...

sigurno vm je bilo jako ljepo. :)

Nevena R said...

Mnogo dobre stvari :))

Jelena K. said...

nikad dosta djidja :))
super su slike

Smashinbeauty Makeup Blog said...

Slike su super :D
Moram do dućana :D

style-brick-road said...

odličan odabir (bar ono što sam do sada vidio :D).

a oni lakovi su *.*

x's

Dino

. said...

i tata bi sine, divota!

Marina said...

kako su ti dobre fotkiceeee. Ovi Flormar lakovi stvarno sijaju!

vicen said...

Hello ... I dedicated this post to your fantastic blog:
http://look10.blogspot.com/2011/11/gypsy-gardens-again.html
Hope you like.
Thanks for everything

lucille said...

vidjela sam fotke na fashion.hr. izgleda cool :)
x

Karla said...

meni ovo izgleda kao zemlja snova :)

dina vanessa mercado said...

cool pics!!! very adorable items, love it!! great post, enjoyed your blog, following you now, hope you could visit my blog too..kissess!!!

Anonymous said...

aajmee, raaj, koliko su one leće u boji?

Gypsy Gardens said...

@Tatjana: sve ja slikala, jes jes. i meni je interijer odlican!

@Anon: Trendy nam je falila, da. ali je zato dosla na otvorenje :)

@Anon2: leće u boji su nekih 30-ak kuna, ako se ne varam. no ne znam je li to pametno kupiti :)

OrMARIJA said...

Bas sam i ja danas bila ima super stvarcica :)

Stasha said...

koliko cool sve izgleda, nemam reci! Nego, falis ti na slikama!:)

babylovesfashion said...

nisam još stigla otići,jedva čekam da proučim sve :)i kupim se ove leće ajme zakon su.još se dvoumim oko zigmanove majice!

Jelisaveta Djukanovic said...

Sve izgleda predivno! :)

Anonymous said...

Mateja, što to božanstveno tigrasto imaš na nogama???????

lapetiteblonde said...

so cute things!like it=)
kisses pretty and have a nice weekend!

Gypsy Gardens said...

@Anon: Imam leopardaste wedgesice, moram ih malo poslikati ovih dana:)

Featuring Fashion said...

super blog! jako mi se sviđa tvoj stil,stvarno je poseban!


pratimo se?

http://featuringfashion.blogspot.com/