Feb 26, 2012

my first giveaway :)

Ooo da. Prvi, najprviji! 
Dugo sam čekala i napokon se ukazala prava prilika za darivanje. 
U suradnji sa novim magazinom i društvenom mrežom u jednom - ItGirl, gdje ćete pronaći apsolutno sve što nas cure može zanimati kad je riječ o ljepoti i modi - službeno označavam početak mog prvog giveaway-a.
Ono što smo vam pripremili je zbilja jako kul. I to vam govorim sa svog stručnog stajališta (pod time mislim na nošenje ovih stvarčica skoro pa cijeli život).
Tanananaaaa! 
Darujemo vam leće u boji! 
Točnije, leće u Emerald boji!
Koja je točno njihova nijansa, pronađite ovdje.

Ono što trebate napraviti jest:

- registrirati se na ItGirl
- staviti fotku avatara ILI uploadati jednu fotku
- lajkati FB stranicu - ItGirl
- ostaviti komentar na ovaj post (pod svojim imenom/nadimkom)


Eto. Fotke leća su tu. Da ne mislite da vas farbam. 
Tko će imati zelene oči?? :)




31 comments:

Anonymous said...

odlican giveaway !!!:))
Ira

iraa said...

Odlican giveaway !:)
Ira

Cinnamon and White Chocolate said...

najoriginalniji giweaway koji sam vidjela :D

sara said...

ja sam zelenooka pa cu preskociti ovaj giveaway :P sretno svima ;)

Ks. said...

Diivno.. Posto sam prvi put u zivotu ofarbala kosu, zelene oci bi savrseno isle uz svetliju boju :)

btw, korisnicko ime je forrest

Zmej said...

Registrirana već nekoliko dana :) Naravno sudjelujem u darivanju :D

Little.Miss.Sunshine said...

Korisničko ime na ItGirl - Andrea.djk
lajkala sam i na FB :)

Super darivanje, hvala :) :*

Anonymous said...

Antonija :)

nina08 said...

super :)

Is said...

Kul, kul ;)

Fashion Dubrovnik said...

Gledati svijet kroz novu boju očiju, zvuči zanimljivo :)

Anonymous said...

najs :D
lajkano na FB: Antonija Klepo
korisnicko ime na ItGirl: Nymph

Anonymous said...

Ana Kin

Zmej said...

Da, zaboravila sam naglasiti... korisničko ime na ItGirl mi je Zmej, a na FB-u Paulina Zmej :)

Cica said...

OK!!! :) Korisnicko ime na ItGirl je Cica, a lajkovala sam na fb ali posto nemam svoj fb, lajkovala sam sa imena Abvgd Abbcd. Bas dugo zelim ovo da imam!

Anonymous said...

Neznam šta triba napisat, pa da buden sigurna;

FB - Antonija Šain
ItGirl- mmmbittersweet

Giveaway lajk lajk lajk! :))))

Selma said...

Korisnicko ime na Itgirl:Selmica Kiki
FB ime: Selmica Kiki
Super darivanje! Bas bih voljela da osvojim :)
e-mail: selmicak3@hotmail.com

Danica said...

Super! :D
labelsoflove@yahoo.com

melitta said...

sviđa mi se, bilo bi zanimljivo malo promijeniti boju očiju :)

sve već nekidan obavljeno, i sviđa mi se (baš po mojoj mjeri;) samo nikako da uhvatim više vremena da ju malo bolje istražim.
nadimak: tomel611

Fashion Disorder said...

Ja se neću igrati jer ionako nemam sreće sa igrama, pa da se i sad ne trudim previše uzalud! Ali moram reći da mi je odličan giweaway u pitanju! :) <3

Anonymous said...

lajkano na fb: Marina
na itgirl: Astrid
:)

sparrkli said...

odlican giveaway, wanna wanna :)

sparrkli said...

odličan giveaway, wanna wanna! :)

medoKartonski said...

Ovakvu nagradu još nisam nigdje vidjela .... super :))

medoKartonski

Allegra Beba said...

Zamisli mene sa zelenim okicama *o*

nick: Ladybug4Sunflower

Lia said...

i love bausch and lome. its my go to contact brand!

xx
Glass of Fashion

Addams said...

kad bih dobila ove leće, ne bih morala mijenjati frizuru ili boju kose. :) a treba mi promjena.

ItGirl - Wednesday Addams
Fb - Barbara Jurić

Omerta said...

Predobar giveaway :D baš mi treba promjena, dosadile mi moje bezlično plave.

It GirL - Omerta
Fb - Omerta Fox :)

ella0707 said...

uf,prekrasna nagrada,želim želim :)
itGirl-manuella777
FB-Elizabeta Matijević

Anonymous said...

facebook: Lucija Vukovic
ItGirl: feelalive07

Tincha said...

Facebook: Martina Višnjić
ItGirl: dj Tincha