Mar 20, 2012

DOVE Fashion.hr jesen/zima 2012./2013.

 Kao što sam obećala, evo kolekcija koje su mi se najviše svidjele. 
Morate mi oprostiti očiglednu subjektivnost, ali Dove kolekciju by A. Dojčinović 
sam morala cijelu staviti. Ne događa se ovako nešto svaki dan, jel. :)

LINK by Ogi i Mrvoš
Trebam li objašnjavati?
Oni kažu pročišćenost, minimalizam, forma. Crna, high tech, neopunk.
Ja kažem, bring it on! Moj apsolutni favorit.

A. Dojčinović
Uvijek lijepa i ženstvena kolekcija, ovaj puta i sa malo mračnijim tonovima. Savršena i bezvremenska 
ženska silueta, po mome mišljenju.

AMDS by Alduk
 Još jedna suradnja Ivana Alduka i Amadeus Jeansa. 
Sviđa mi se rockerski prizvuk, a traper jakna sa sjajnim detaljima je odnijela svu pažnju.

Clash of 9
 Uspješno su sukobili stilove i napravili jednu zanimljivu kolekciju, i iako su posudili neke
 it detalje stranih dizajnera (body remen, kragnice), sviđa mi se. 

Dove by Aleksandra Dojčinović
I eto nas. Meni najljepši komadi bili su Karlina neonski breskvasta lepršava kombinacija, 
Isabellina bijela (moja prvotna:)), kao i spoj boja na našim Anama :)


 Voljela bih da mogu sa stručne strane "obraditi" kolekcije, ali pošto sam ja samo zaljubljenik
 u modu, a ne i stručnjak, iznosim kolekcije koje su mom oku i stilu privlačne. Što, naravno, 
ne isključuje odličnu izvedbu ostalih kolekcija i dizajnera.
Etogac. Imala sam potrebu ovo zadnje naglasiti. Da ne bi bilo...
Što se vama najviše dopalo?

13 comments:

Leeloo's said...

moja lista bi izgledala jednako uz dodatak pojedinih komada envy room-a...
p.s. subjektivnost potpuna opravdana ovaj put ;)!

ANA said...

Pojedinačni komadi kod Aleksandre i Mrvoša su mrak! Kao kompletna revija nitko me nije oduševio....ali isto nisam stručnjak...

Cinnamon and White Chocolate said...

Alexine haljine su <3, vi ste bile totalno slatke...Ona traper šljašteća jaknica je odlična, ali moram priznati da me clash of 9 ili kak se već zovu nije nešto bacio u trans. ali, sama si rekla, svi smo mi samo zaljubljenici u modu, samim time jako subjektivni! Ilina

Nevena said...

Tesko je odluciti sta je najbolje :D

Trendy White said...

Najljepse na ovim slikama su cure koje su lijepe iz nutra, a to ste vi!

Antonia said...

Najbolje kolekcije-čitaš mi misli!! ;)


xoxo
Antonia

Marija - This is a fashion blog! said...

LINK i modeli koje ste vi nosile! Definitivno favoriti :))
I bas lep gest da vas pozovu da budete modeli :D To mi je genijalno i super je ispalo!

tamarav87 said...

Ja sam odušeđvljena paletom boja koja je došla na prestol.. :) odiše optimizmom, a u ovim vremenima nam je preko potreban, na svakom ćošku i u svakoj oblasti života.. :)
http://ozbiljnoneozbiljanblog.blogspot.com/

astrid.york said...

lijep ti je post. a još ste ljepše vi :)

Cobeliks said...

Jao predivno!

elena nikolaevna said...

fenomenalno!!

OrMARIJA said...

Baš si bombončić i sve ste dobro hodale. Svaka čast.

Anonymous said...

predobro ti stoji ova suknja.