Mar 12, 2012

to feel, learn and grow.


it's that time of the year again...
when i get an enormous wandering itch. i feel restless and all i think about is going somewhere.
 flipping through my photos from travels, smiling and wanting to be there again.
i will never understand (nor even try to) people who would rather buy another pair of too expensive
shoes, than go somewhere they've never been before. when there are so many cheap ways to travel,
there is only your desire that's stopping you. you can always make some time. 
these are some pics from my trip to Malta. i've been so happy there. 


(photos by me and my friend B.)

 go.

17 comments:

Cinnamon and White Chocolate said...

Slažem se s tobom, uvijek radije lovu na putovanje nego na komad (pre)skupe odjeće! Putovanja oboje čovjeka i nauče ga stvarima kojima te odjeća nikada neće naučiti...Joooj, sad kad si pokrenula priču o putovanjima, išla bih negdje...ja sam putnik bez zahtjeva, idem bilo gdje :) Ilina

Leeloo's said...

odlične su ti sličice, a hvata i mene nemir u zadnje vrijeme...

Slađi said...

Potpuno se slazem sa tobom! I meni samo da je negdje putovati, destinacija nebitna :) U petak opet letim za Njemacku 'cant wait' :) Prelje su ti slike s Malte.. nadam se da i ja jednog dana odem tamo! :)

Dolly said...

najljepše je putovati i vidjeti svijeta ^^
Dolly, xo
Unicorns, Heels and American Dreams

Anja said...

perfect! hocu i ja tamo! slazem se...uvek bih negde zujkala, nista mi nije tesko ni da putujem 100 sati ako treba, ma nista...A osecaj kad se vratis nezamenljiv!
:*

Jovana said...

A ha, Malta jedno od mesta koje moram obici :)

Jovana Bovan said...

Divno!

Slavica | Pickpocket said...

Prelijepe fotke!<3

Cristina Rose said...

this is so wonderful

Mila said...

Predivne su ti fotkice!
Skroz te razumem - samo bih negde putovala... :)))

Anonymous said...

I love this post, you're so right, travelling is so stretching for an individual.

fashionmagnolia said...

malta je jedna od destinacija koju zelim posetiti. dala bih sve za putovanja sto imam, to toliko obogacuje zivot..

No chic, Sherlock! said...

mrzim kad mi pozdere komentar. uglavnom, htjedoh reci slazem se s tobom u potpunosti :) lajkam i torbicu :) super su mi te platnene s natpisićima

stylewithoutstyle said...

Ej! Imas pravo,ja bi definitivno rađe negdje otputovala...slike su preljepe!

duckalicious said...

I feel you ... I mene je ujela travel buba! :D

Vanja Milicevic said...

obozavam tvoje slike sa putovanja :)
tako drugacije od ostalih, divnoo! nadam se da si uzivala :)

Style Tone Zagreb said...

Jedan od najljepših uloga na svijetu je biti turist. Divne su fotkice pogotovo prva<3