May 31, 2012

CHANEL Espace Parfums



Jučer sam imala priliku doživjeti malenu luksuznu mirisnu oazu u centru Zagreba. 
U prostoru u kojem svaki detalj predstavlja Madam Coco i njen CHANEL svijet, moći 
ćete se od petka prepustiti rukama stručnjaka i pronaći svoj idealni CHANEL miris. 
U ovom novom prostoru predstavljen je patentirani Olfaktivni bar kojeg je razvio Christopher Sheldrake,
pomoćni parfumer Kuće CHANEL. 
Koristeći novi sustav keramičkih blottera, središnji stol sadrži 54 mirisnih koncentrata i 
obuhvaća cijeli spektar CHANEL parfumerije.
Espace Parfums čeka vas u Mesničkoj 1, od ponedjeljka do petka,
od 9 do 21h i subotom od 9 do 17h.
Nadam se da ćete i vi uživati kao što smo i mi :)



 (photos by me)



8 comments:

Lejla said...

Vama bilo sjajno vidim ja :)
Već sam negdje čitala o ovome..mora da je sjajno tamo :)
A tvoja košuljica mi je super..gdje je kupljena?

Matilda said...

super fotke :) jaako mi se sviđa tvoja košulja, odakle je? puse..

Matilda said...

super fotke :) jaako mi se sviđa tvoja košulja, odakle je? puse..

stylissime.blogspot.com said...

aaaaa CHANEL <3 <3 <3 zavidim ti!

bonjour.....JR said...

Zavidim1Ti si divna,kao i uvek:)

Shannon said...

Such nice photos. Chanel perfume is such a classic for ladies.

- Shannon
www.shannonsometimes.com

Iwy said...

gdje si bluzu kupila?ful mi se svidja :)

Vanja Milicevic said...

uh kakva uzivancija :)