May 25, 2012

Krpa.hr & Arena bloggers challenge take two!



 Drugi krug Arena i Krpa.hr bloggers challenge-a je obavljen, Ana i ja smo se "naradile". 
Zadatak je bio složiti outfit oko traperica (hvala Mirnah :)), a dućani u kojima smo kupovale bili su 
Levi's, s.Oliver, ShoeBeDo, Accessorize, Orsay i Zipper Rinascimento
Sad je ostatak na vama, nadam se da ćete opet uposliti prstiće i kliknuti koji put. Ovaj put će biti zanimljivo jer neka od vas će imati priliku doživjeti vlastiti challenge u vrijednosti 1500 kn, a tu su i nagrade za jednog od glasača.
Detalje pratite ovdje, a glasanje, epizoda i naši outfiti vas čekaju ovdje.

xxx

16 comments:

Anonymous said...

gledala sam challenge, naprosto sam se zaljubila u sako i ogrlicu! savršeni su, apsolutni highlite dress up-a!
dobila si moj glas, sretno dalje! :DD

Sienna said...

super si se obukla! cipele su savršenstvo <3

FashionFreak/Mihaela said...

gledala sam jucer tu epizodu, super su vam outfiti <3 nemogu se odluciti koji mi je drazi, ali glasat cu za jednu od vas dvije ipak :P

Nevena said...

Divne su ti te braon cizmice ;)

Martina said...

glasam za tebe!

Vanja Milicevic said...

odoh da glasam :) :*

Jovana said...

Odoh da pregledam :)

Lejla said...

Ovaj put od mene nema nijedan glas. Jednostavno ne mogu da se odlučim :(
vjerujem da će najbolja pobijediti i bez mog glasa..meni je jednostavno žao da za jednu glasam a za drugu ne, tako da je bolje bez glasa :P

stylissime.blogspot.com said...

s obzirom na izbor koji ste imale, stvarno ste odlične kombinacije napravile! Glasam svaki dan naizmjenično jer ste obe super! Kiss :*

Adela said...

Joj Matea kako si samo divna, među najdrazim blogerkama si mi <3

ljupka said...

predivne fotke <3 predivna kombinacija i najudobnije cipele na svijetu <3 pusu šaljem i držim vam fige na 50 % tebi i 50% ani <3 :* zaslužile ste obje!

Antonia said...

Predivna si mi bila!! :)


A.
FASHION IMPERATIVE
FI FACEBOOK

Anonymous said...

vidjeh te neki dan u tramvaju i moram priznat da si uživo još ljepša nego na slikama. po mom mišljenju si naša najbolja blogerica i voljela bih da pišeš malko češće. ova kombinacija je prekrasna! definitivno glasam za tebe! :)

Cinnamon and White Chocolate said...

fingers crossed :)

A.. said...

slatkica :D
lijepo si to odradila.

LadyA said...

Jako mi se sviđa tvoja kombinacija! Hehe to ti je samo dokaz da se super snalaziš u stresnim situacijama..Sandalice su ludnica, možeš nam otkriti cijenu? Pusa