Jun 30, 2012

and the winner is...



Đipsi! 
Doživjela sam iskren šok i nevjericu kad je Tena s Krpe.hr izrekla moje ime, a moja ispitna drhtavica se opasno podebljala.
Kasneći na proglašenje zbog ispita (jer se jednostavno sve uvijek mora poklopiti na isti dan:)), stvarno nisam ni najmanje očekivala prolaze kroz dosadašnje challenge-e, kamo li pobjedu, uz sve odlične blogerice  koje su sudjelovale. 
Čak mi je malo bilo komično što su me "moji" ljudi stalno ispitivali "I? Jesi pobijedila?", a ja u sebi mislila "Hmmm, pa uz Ljupku sam...jel' me to zbilja moraš pitati?"

I dok ja i dalje ne vjerujem, moram reći da me cijeli ovaj projekt, a posebno ljudi koji su ga ostvarili, iznenađivao iz kruga u krug. Jako sam sretna što sam sudjelovala i ponosna što su me odabrali kao jednu od blogerica.
Prije nego se ovaj moj tekst pretvori u pravi oskarovski govor, zahvalit ću opet vašim prstićima i minutama koje ste ostavile na ovom blogu i Krpi.hr, gledajući, glasajući i ostavljajući pozitivu u našim krugovima.
I ostaviti vas fotkama.

Proglašenje se odvijalo na crvenom tepihu Arena centra, u sklopu otvorenja izložbe Ivane Mrčele. Izložbu "Blogerice nose modnu povijet" možete pogledati do 10. srpnja., na prvom katu.


(Ivana Mrčela sa Anom PsychoCouture)
(dio blogerica sudionica challenge-a)
(Filip Šardi, direktor Krpe.hr)


25 comments:

Karla said...

Čestitke!

Grofica Plevna said...

iskrene čestitke!!!

baš mi je drago!
i neka, uživaj :*

Miss Betty Boop said...

bravo, bravo!!! :)

stylissime.blogspot.com said...

Bravo :) čestitam ti na pobjedi, zaslužila si :*

fashionmagnolia said...

Hehe, bas mi je super bio ceo projekat..bravo za sve vas blogerice..bile ste fenomenalne!
Ti si mi bila fav, navijala sam za tebe <3

Sienna said...

čestitam! :)

naldor said...

iskrene cestitke!:)

FashionFreak/Mihaela said...

drago mi je zbog tebe :)

Aleksandra said...

cestitke Matea! <3

Lorena said...

Cestitam!!! Zaslužila si :)

Marija - This is a fashion blog! said...

Svaka cast! :D Zasluzeno! ;))

Anonymous said...

totalno zasluženo jer najbolja si!!! dvojila sam između ane bacinger i tebe, no sad na kraju vidim da si ipak najbolja :D zasluženo!!!!!!
omiljenami je i Barbara Repe no nju nisu zvali, tako da: ti si apsolutna pobjednica!!! izgled, a i stil, druge nek uče od tebe (a i malo porade na svojoj liniji, nek se ugledaju u tebe!)

pozdrav, Anita

Antonia said...

Čestitam na pobjedi! Bila si odlična!

A.
FASHION IMPERATIVE

Goga said...

cestitkeeee!

Aleksandra said...

Cestitam! Mnogo mi je drago... :))

Anonymous said...

Gdje si kupila taj šosić? Već dugo tražim nešto slično pa nema i nema :/

cherryblossomtime said...

hej hej, bas mi je jako jako drago, ko sto sam ti vec napisala obje ste mi divne bile :)
uzivaj u darovima, zasluzila si :)
Anita

Anonymous said...

Čestitke,bravo,navijala sam za tebe,mnogo si bolja od Lju. :)

Maja said...

cestitam! :))) jej! stvarno si zasluzila, bila si najbolja!
a divno mi je kako se na Ljupki vidi da je iskreno sretna radi tebe. Bas slatko :)

inwithdnew.blogspot.com

Martina Visnjic art said...

Čestitam!

Anonymous said...

jako si lijepa, simpatična i stylish

zraćiš nekom pozitivom i dobrotom!

čestitam

Gypsy Gardens said...

@Anon: Kupila sam ga na zimskom snizenju u Stradivariusu...nisam ih ni ja vidjela nigdje vec dugo. :/

Anja said...

jeeeej...cestitaaaam!!! sa nestrpljenjem sam iscekivala svaki novi krug...sve je bilo sjajno! <3 :*****

Vanja Milicevic said...

cestitaaam! :*

Iraya said...

cestitam ***

xo I.