Jun 14, 2012

Finalni Bloggers challenge




Eto nas. Ljupka i ja, spremne za Veneciju i još malo pa gotove sa challengeom.
Zadatak je bio složiti 3 stajlinga u sat vremena. Jedan za razgledavanje grada, drugi za večeru a treći za izlazak. Birale smo dućane iz nekoliko grupa, a moji su bili Mango, Marella, s.Oliver, H&M i SIX. Cipele su ShoeBox.
Natrčah se i nakupovah po Areni, pa vi vidite. Najdraža mi je druga kombinacija, za večeru, dok s ostale dvije nisam jako zadovoljna, ali to prepuštam žiriju. Kako Ljupka kaže, zabavljamo se :)
Epizoda je jedan klik away, a ovo su posuđene fotke sa snimanja jer sam svoje slučajno obrisala.


(pulover H&M, haljina Mango, remen Marella, sandale Shoebox, torba/naočale Six)

(hlače/top/torba Mango, naočale Six, cipele Shoebox, narukvica Kamena Duga)

(sako/hlače/košulja H&M, top s.Oliver, nakit/torba Six, cipele Shoebox)


powered by Krpa.hr i Arena Centar

33 comments:

Anonymous said...

meni su sva tri mrak i glasala sam za tebe! :)

Jovana said...

oh...divna :)

Adela said...

I meni su sva tri preDOBRA! Al najvise mi se sviđa 2, te glace moram naci :D

fashiongossipmk said...

Preeeeekrasna!!!
Xoxo, K.

Lejla said...

Sve tri kombinacije su mi preslatke! :)
Savršeno odrađeno. Čestitam objema, koja god pobijedila :D

Srdjana said...

Sjajna si bila, ne mogu da odlucim koji je najbolji outfit :)

Katja said...

love the first styling with pink sweater <3

NelaTasha said...

Odlične su sve tri, genijalno si sve obavila! Jedina zamjerka sto fakat nisi trebala Marellu uzet, ali Boze moj:) glasam za tebe, definitivno! :*

Blue Box said...

Hlače iz Manga su zakon.

cherryblossomtime said...

Divno divno, posebno mi se svidja zadnji look s ovim duzim sakoom, a roze stikle su prekrasne :) tako ste slatke obje da uopce nije lako odlucit :/

V. said...

2. i 3.!

Lorena said...

jao... 2. outfit... totalno odusevljenje :)

FashionFreak/Mihaela said...

odlični su outfiti. i meni se najvise svida drugi. gledala sam sinoc epizodu, ne znam kako ce bez bloggers challenga :O

Jovana Bovan said...

Bas sam vas sinoc gledala. PReslatke ste! :)

Marina :) said...

Prva kombinacija je preslatka :)

Nevena said...

Odlicne su ti kombinacije!

Anonymous said...

1. i 2. styling <3 Vote for you! ;)

Matilda said...

genijalna si, odlične kombinacije, još jedan glas od mene :*

Matilda said...

genijalna si, odlične kombinacije, još jedan glas od mene :*

Matilda said...

genijalna si, odlične kombinacije, još jedan glas od mene :*

Marija - This is a fashion blog! said...

Sve tri kombinacije odlicne, ali treca definitivno favorit :))
Blejzer <3

Anonymous said...

Jako dobro obavljen challenge, svaka čast :)

Iz koje trgovine je veliki prsten iz dnevne kombinacije?

Tessa Faust said...

prvi look sa vestom je odličan. ne koristim pridjev romantičan često ali tu baš paše:))
http://19tharrondissement.blogspot.com/

Gypsy Gardens said...

@Anon: Prsten je iz SIX-a, tenk ju :)

Martina Visnjic art said...

Awww, sva tri outfita mi se jako sviđaju.

Anonymous said...

glas za tebe, puno puno bolja od ljupke

CoF

Lala said...

a joj ja sam u subotu bila u areni. super mi je shopping center :)

izabrala si jako lijepe stvari ;)

Anonymous said...

Meni si mrak... Obozavam hlace na drugoj kombinaciji.
M. from fashiongossipmk
:**

Slavica | Pickpocket said...

Odmah sadm odgledala!;) Bila si divna! Sve tri kombinacije su savršene...<3

Anonymous said...

meni se svidjaju sva tri looka!!milijun puta si mi bolja i vise stajliš od ljupke!! glas tebi definitivno=) drzim fige za pobjedu!!!

babylovesfashion said...

druga kombinacija je fantastična!

Vanja Milicevic said...

opet sam gledala sa pravim uzivanjem, bile ste medene! :) iako obozavam i ljupku, verujem da se nece ljutiti :) moj glas dobijas ti! :*

Stasha said...

mislim da ti ovo nisam do sada rekla, ali si mi def omiljena Hrvatska blogerka! Divna si mi, i super na onom snimku! Jos nije Ljupka izgovorila, i vec sam znala da si strelac (kao i ja), ne mogu verovati...:)