Jul 24, 2012

Emotional Brilliance by Lush



Baš kad sam pomislila kako je u Zagrebu život stao i dosadnije ne može biti,
iznenadio me poziv na druženje u Lush.
Objeručke sam ga prihvatila. Jako volim taj lašasti mirisni svijet gdje su svi
 opušteni, nasmijani i pozitivni. A bome sam i sucker za raznorazna proricanja i čitanja osobnosti.
Dakle, predstavili su nam Emotional Brilliance kolo koje se sastoji od 30 nijansi boja.
Odabirete prve 3 koje vam zapnu za oko, a one govore o vašoj snazi/slabosti, potrebi i talentu.
Spomenute boje su zapravo tuševi za oči, ruževi i sjenila.
Ja sam sa svojim rozim tekućim ružem oduševljena.
Bilo je tu još nekoliko novih Lush čudesa - maskare, svjetlucavi puderi
u prahu... izašla sam mirišljava i svjetlucava iz dućana,
nadam se da ćete i vi :)



5 comments:

Stills said...

Obožavam Lush! :) Super su fotke!

www.stills.rs

Marina :) said...

Mmmmm :) obozavam.

Psychocouture said...

super radi novi objektiv :*

Andrea said...

Bas sam nedavno dobila poklon pun Lush proizvoda,a najvise sam uzivala u kupkama :)

Super slike :)

Lejla said...

Ahh..taj Lush!! <3