Jul 30, 2012

wanted.

wanted

my friends, once again one very hot 'n' steamy day here in zagreb.
fuck, we humans are shifty little bastards. myself is also a whining one, if i might add.
whine when it's cold, whine when it's hot. whine whine whine.
that leaves me...what? one month of wheather happiness?
anyways, this is what i want to be wearing today. like, badly.
my love for leather sleeved denim jackets is growing day by day
(well, anything leather sleeved). i saw a great one in zara but i'm still 
contemplating about it.


10 comments:

Marina :) said...

Ja sam od onih koji ne kukaju. Volim vrucinu.

fashionmagnolia said...

Ja se veselim jeseni...
Izbor vrh!

LA STYLE MUSE blog. said...

i ja bih to vrlo rado sad nosila, samo da nije tako vruce :D

V. said...

Ja obožavam ljeto! Mogla bi ležat na suncu cijeli dan :D

Mia i Edina said...

Leather sleeves <3

Mia :*

Antonia | FASHION IMPERATIVE said...

Čitaš mi misli!

A.
FASHION IMPERATIVE

Cinnamon and White Chocolate said...

like za sve, posebno za torbu :)
i nadam se da ćeš kupiti jaknu, baš mi se sviđa!
D.

Slavica | Pickpocket said...

Sve! <3

Leeloo said...

Želim i ja :))!

Lejla said...

Ja kukam samo na snijeg. Od minimalno 4 mjeseca snijega koliko ga imamo u Sarajevu, ne kukam već se radujem zbog njega samo možda 5 dana u vrh glave. Ostalo je sve kukanje. Samo sunce dolazi u obzir!!

A što se tiče jaknice i kombinacije.. nikad nisam voljela ovakve jaknice. Samo kožna ili samo denim-great. Ova kombinovana mi nikako nije po mjeri :/