Aug 11, 2012

Training.


Let's say this post is about... training fashion?
You see, one must look good while running, bouncing, sweating and stuff, right? 
Girls, see the motivation there? Lovely little shopping for training hours? ;)

Anyway, not a single atom of my body likes sports. Believe me, I don't posses 
that patriotic feeling when there is Euro-something-cup out there, I don't like any ball pointed in 
my direction and I do not consider volleyball and stuff as fun in the sun.
So that leads me to dancing. Along with yoga and jumping the rope, the only exercise I do accept 
(in my case, of course). 
I've been dancing for a long time now. I tried a bunch of styles and found myself 
 in one of the most feminine one. It is my meditation, my relaxation, my joy and my escape from 
the world.
For the last six years I am part of this dance school, as a student and as a teacher.
That explains shawls with coins next to the sneakers on the photos. :)
Apart from dancing, like I said, I really like jumping the rope and jogging. I try to jump the rope
 at least 3-4 days in a week for about an hour. It's a great way to clear your mind and body.
Because of that I wanted to show you my new jogging sneakers! Woot woot! Finally got an 
adequate pair. 
They are Puma babies, pink and light as a feather, on sale right now.
Shorts are from H&M, currently in stores.



Also, you need something to push you a bit and to shake ya booty during the brake.
Here's my current training playlist:






P.S. Ne zaboravite giveaway

20 comments:

Anonymous said...

tenisice *.* di si ih nasla? ja ih nisam vec dugo vidla nigdje... kolko su sad?

skakanje preko uzeta - must have every day... :)))

Gypsy Gardens said...

Slatke su, jel da? :D
Nasla sam, ih u Pumi u Areni na Laništu, na sniženju ;)

Gypsy Gardens said...

Pardoncek, oko 300kn su.

Fashion Disorder said...

Mmmmmm...i ja tako volim svoje stylinge za trening malo "ufiniti" modno, odmah imama više volje za to! :) <3 <3 <3 Super su sličice...veliki like za hlačice! :) <3

toujoursAnja said...

mnogo volim ovakve postove, super su! A i dobro će mi doći novi workout playlist :}

Cobeliks said...

Super ideja za post, za plejlistu i sve, prefektno

Anonymous said...

Znači, to je zaslužno za tvoj odličan izgled i mrak noge! :-)
Trbušni ples je nešto najbolje, i ja želim tako dugo, možda krenem s jeseni. Sad sam već dugo na pilatesu.

Oprema je super!

Gaby

Jane said...

Love your trainers , so cool !!!

Cinnamon and White Chocolate said...

odlične su tenisice! prava cura mora imati pink tenisice za vježbanje.... moje su još kričavije! ;)

Stills said...

Slatke patike! :)

www.stills.rs

Hana said...

Plešeš u istoj školi kao i ja :)

Gladdenova said...

Sve je lakše uz roza opremu -.-

NelaTasha said...

Joooj, ja sam isto plesala trbusni ples neke 2 godine i također sam se bila poprilično pronašla u tome, no zbog svoje sam se znatizeljne naravi preselila na hip hop pa na house pa na jazz dance i na kraju završila u teretani! :DD
Ali ,uglavnom, samo nastavi, ples je odličan i potvrđuje da se ne mora biti vrhunski sportaš za zdrav i privlacan izgled! I preslatke tenke btw :*

Midheta Agic said...

Great job !
Love the style.

xoxo

Vanja Milicevic said...

sutra obavezno preslusavam listu :)

Anonymous said...

jel imaš nekakav program po kojem vježbaš ili samo radiš kako ti dođe i koliko možeš napraviti?
i gdje si uzela uže za preskakanje i koliko košta? ja sam danas uzela nekakavo bezvezno ali čini mi se da mi je malo kratko :/
sorry na puno pitanja :))

Gypsy Gardens said...

@Anon: Nisam baš primjer discipliniranosti, ovako vježbam ako ne plešem puno. Obično skačem uže po najmanje pola sata, trudim se da to bude sat vremena. Nakon toga radim par vježbi snage, pa nešto malo za ruke s bućicama i trbušnjake (par serija po 50 - iako mi se čini da su zabadava).
Prije i poslije toga svega se istežem, to je najbolji dio.
A uže ti imam neko prastaro koje se već raspada, nikako da kupim novo. Nisam ga nigdje ni vidjela da ima.
Eto, nadam se da sam pomogla :)

Gypsy Gardens said...

P.S. Moram napomenuti da meni ovo najbolje paše, ali ne znam što bi stručnjaci rekli na ovakvo "vježbanje" :D

Anonymous said...

što se trbušnjaka tiče preporučam vježbu koju nisam mogla naći na yt al valjda ću ti uspjeti objasniti. dakle sjediš na stražnici na podu s nogama ravno ispruženim paralelno s podom a gornji dio tijela također spusti što više i iz tog položaja se dižeš kao da pokušavaš zagrliti koljena te se vratiš u početni položaj bez da nogama diraš pod. 2-3 serije po 20 ponavljanja su dovoljne.
ovakve trbušnjake sam uklopila na neko vrijeme uz standardno vježbanje (zumba, čučnjevi, sklekovi i razne vježbe koje sam pokupila od zuzane) i rezultati su se vidjeli, no ljeto i vrućine su me jako uljenili i trebam se napokon opet pokrenuti pa sam planirala za početak barem preskakati uže al kad je taaaako vruće :/
inače uže sam uzela u mulleru na dječjem odjelu za 13-14kn, ima 2m i sad kad se lijepo izravnalo čini se da će mi ipak biti taman (imam 163/4cm)

Lea said...

jel prekasno za upisat se? :)