Oct 7, 2012

Druga večer Cro A Portera: Unicef + Boudoir


U predivnoj Laubi sinoć se održala druga večer Cro A Portera.
Revijom hrvatskih dizajnera za UNICEF predstavljena je po jedna kreacija iz njihovih kolekcija čije su se umanjene verzije na lutkicama mogle kupiti tijekom večeri i time pridonijeti programu za poticanje udomiteljstva djece s teškoćama u razvoju.
Uslijedile su sestre Boudoir, slaveći svoju 20. kolekciju i 10 godina karijere. Kolekcija nadahnuta barokom i ovoga puta nas je prenijela u njihov bajkovit svijet romatike, čipke i tila...



Lutkice hrvatskih dizajnera za UNICEF - Aleksandra Dojčinović, A'marie, Anamarija Asanović, Boris Pavlin, Borna et Fils, Dioralop, ELFS, Etna Maar, Hippy Garden, Image Haddad, Ivica Klarić, Jelena Aleksić, JET-LAG, Luka Grubišić, Linea Exclusive, Matija Vuica, Monika Sablić, MAK, Madam Demode, Sonja Lamut, Tomislav Bahorić, Zoran Aragović, Zigman, XD Xenia Design.



photos by Gypsy Gardens

7 comments:

Sienna said...

predobre slike!

Click 4 Chic said...

Odlične su slike... joj sad mi je žao kaj nisam išla.. :(

a lutkice su mrak <3

pusa

Jelena K. said...

bas sam juce malo pratila preko instagrama sta se zbiva na reviji :)
volim njihovu estetiku, bajkovito stvarno

Anonymous said...

A što si ti obukla? :*

Lijepe su fotke :)

Gypsy Gardens said...

@Anon: Kožna suknja i majica na broj je bila u igri :) :**

Cherry Blossom said...

Jedina revija na kojoj sam bila i bas sam gledala hocu li srest neku blogericu i nikoga ne vidjeh, doduse iza sam malo zurila :/
Meni se svidjela revija Boudoir :)
kiss
Anita
http://cherryblossomtime.com/

ediot said...

lots of nice pieces. i wanna play dress up after seeing this
x