Oct 24, 2012

Knee-high.


Ne znam hoćete li se složiti samnom, ali "knee-high boots" lagano već svrstavam 
u klasiku. Neko vrijeme su bile hit, zatim su se pritajile, no nikad posve zaboravljene javljaju 
se svake zime iz nekog prikrajka.
  2010. su ih zamijenile visoke čizme do bedra, kasnije i gležnjače. 
Ove sezone dizajneri su ponovo udahnuli život u čizme do koljena. 
Na modnoj pisti nosile su se uz gole noge, kao miks ženstvenog i muževnog. Najlaskaviji modeli, 
ujedno i oni koji se meni najviše sviđaju su tzv. "cavalry" model koji seže do pola koljena 
i "gaiters" koji nalikuje na jahače čizme, malo labavije oko gležnja.
Nije da bih se žalila na jedne izrezane, kakve je predstavio Herve Leger za Max Azriu.


 A. Wang FW 2012

 Givenchy FW 2012


 Herve Leger by Max Azria FW 2012
 (photos via Carolinesmode, style.com)

11 comments:

Milica said...

Sto ja njih volim, ali mislim da nemam visinu za njih. :)

FashionFreak/Mihaela said...

a ne znam, ne svidaju mi se bas :$

Ivana said...

zaljubljena u Givenchy:-)

Raisa @ Endless Wardrobe said...

This overload in knee high boots is quite sexy and powerful!

Do visit the fashion blog at http://endlesswardrobe.com.au/blog/

xoxoxo

Anonymous said...

a dajjj, a gdje su tvoji outfiti? :(((

Anja said...

obozavam!

ManhattanElite said...

Slazem se, unazad par godina stalno ih viđam, a i sama imam jedne iako razmisljam o jos jednima ;)

ja i moja prijateljica pocele smo pisatu blog i ovakvim temama, jos uvijek ima samo jedan post, upoznavanje i to, ali eto, sljedeci mjesec cemo poceti pa svrati :)

Anonymous said...

Hej Matea. Iskreno, najbolja si mi blogerica od svih koje pratim (a već dvije godine pratim bar desetak blogova), najsimpatičnija si i stil ti je A+, samo toliko rijetko pišeš da je to grozno! Ja ću te i dalje pratiti, a ti se poslikaj i nekim običnim danom i stavi to na blog, sigurna sam da ce biti super :)

Anonymous said...

u h&m-u na cvjetnom je onaj leopard kaput snižen na 50% ;)

Ana Filipa said...

nice post ;-) pratimo te
citaj nas www.lifestylenotesbyaf/blogspot.com

Anonymous said...

attractive and then the beautiful spoilers site
http://hsmusa.com/node/367642
http://flashmobzombie.com/node/2423
http://takeshapekids.com/node/27931/