Oct 2, 2012

Weekend in Venice.


Ako ste ikada bili u Veneciji, znate da je ostalo još puno toga što niste vidjeli.
A isto tako razumijete i ovoliku količinu slika. Teško je odvojiti se od fotića kada je svaki kutak
 koji pogledate, svaka ulica i svaka teglica cvijeća prekrasan prizor.
Ovo je bio moj drugi put u Veneciji i još uvijek je nisam prošla cijelu. Još uvijek se gubim i 
napravim dva-tri kruga dok ne pronađem izlaz na Trg Svetog Marka. Pronalaženje dućana kojeg 
sam vidjela dan prije u nekoj uličici je i dalje nemoguća misija.
I dalje me prodavači fake markiranih torbi u ulici gdje su smješteni Chanel, Miu Miu, LV, 
Prada i ostala ekipa mame na trošenje eura molećivim pogledom.
Ali ovoga puta vidjela sam i onu malo smireniju Veneciju, dalje od rijeke turista. 
Tamo gdje mještani piju kave po normalnijim cijenama, čitaju novine i izgledaju divno u svojim 
ulaštenim cipelama i uskim sakoićima.
Tamo gdje se iz otvorenih prozora čuje lupanje tanjurima i radio koji svira.
Taj dio Venecije stavljam u sljedeći post. 



Nadam se da vam se fotke sviđaju i da sam prenijela malo venecijanskog duha.
Osim nekoliko suvenira, šopinga nije bilo jer su cijene iznimno visoke i ukoliko nemate dubok džep, 
nećete se baš oduševiti ponudom. No, to u Veneciji ionako nije prioritet.
 Do sljedećeg posta :)


powered by Krpa.hr


28 comments:

Jovana Bovan said...

Divno, uzivancija. :)

Grofica Plevna said...

prekrasne slike..baš lipo :)
lagano zavidim :D, hehe

Cinnamon and White Chocolate said...

Prekrasne su ti slike i baš su me podsjetile na moj posjet Veneciji...Bila sam s mužem prošlo ljeto, išli smo motorom na +42, ali bilo je predivno...U svojoj potrazi za u međuvremenu zatvorenim vintage dućanom smo i mi naletjeli na taj jedan mirniji dio, gdje smo bili gotovo jedini turisti! Venecija...<3... Ilina

fashionmagnolia said...

Prelepe fotke.

V. said...

Bila sam u Veneciji prije 2 god i prekrasna je <3

searchinfashion.blogspot.com

Lejla said...

Tek si sada iskoristila onja vikend osvojen na takmičenju :O
Ja mislim da bih ja odfurala odmah prvi vikend ia toga :P
Prelijepe slike, mada me više zanimaju te iz slijedeg posta!! Vjerujem da su te slike oličenje "prave Venecije" :D
:*

Tea said...

Aaaa, divne fotkice :)

minimalistic me

toujoursAnja said...

Bila sam u Veneciji, ali više sam videla turiste nego sam grad. Lepo je videti ovu mirniju varijantu, manje ljudi i manju temperaturu :}

Tatjana Kandic said...

http://tatjanakandic.blogspot.com/ Divne slike:) Pa Venecija je po tome poznata da je veoma skupa al lepa :)

Tatjana Kandic said...

Divne slike :)http://tatjanakandic.blogspot.com/

Anonymous said...

nevjerojatno... otisla si u veneciju i uspjela fotkama uhvatiti bas one momente koji totalno asociraju na tebe. :) skoro svaka fotka je bas ti. :)

pusa!


chloe



Sienna said...

obožavam veneciju, divne slike!

Renata said...

Divne fotografije!:)Stvarno si jako lijepo dočarala Veneciju!
Pozz.
handmadebyr.blogspot.com

Jovana said...

Ja sam u Veneciji bila bar 5 puta, ali uvek se sa zadovoljstvom vracam. stvarno poseban grad...kad nema guzvi i kad se izgubi u sporednim ulicicama... :)

Antonia | FASHION IMPERATIVE said...

Vauuu koje fotke! Savrseno!

A.

Aleksandra Skorupan said...

predivne predivne slike <3

Jovana said...

Fantasticne slike! :)


http://fallforfall.blogspot.com/

Gypsy Gardens said...

@Lejla: Ma cekala sam da decko moze, isla bih ja odmah da me se pitalo :))

marcella said...

predivne su slike
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

FashionFreak/Mihaela said...

jako lijepe slike :D

mfashionfreak♥blog

ana krznaric said...

Fotke su savršene, kadar, boje, perspektiva, baš si uhvatila trenutak i duh grada, vratila si me u moje dane uživancije....

http://fashion-around.blogspot.com/

JelenaR said...

Divno,drago mi je da si uzivala,moram posetiti Veneciju uskoro :)))

Elmedina Tiric said...

Prelijepe fotografije, bas si me obradovala ovim postom. Vidi se da si uzivala :)

bonjour.....JR said...

fenomenalne fotografije! :)

purple and turquois said...

amazing pics!!

Marty said...

super :) i ja planiram uskoro u veneciju, pa me zanima zašto ovi lokoti na mostu?? :S čula sam za njih, ali zaboravih...

Beatrycze said...

lovely photos :)

StarBox said...

che bella Venezia! super su mi fotke! :)