Nov 25, 2012

Dreft Fashion Week/Mani 2013

Photobucket


Ako volite stil ovog bloga, znam da ćete sliniti nad ovim fotkama.
Da da.
Znam to jer sam i ja (kao i većina prisutnih na reviji) slinila ne skrivajući oduševljenje 
prvom kolekcijom mladog dizajnera i dragog nam kolege blogera, Manuela Maligeca.
Jako sam se veselila prvoj večeri DFW-a upravo zbog Manijeve kolekcije, koju nam 
je pokazivao na kapaljku, tu i tamo kojim teaserom. A imala sam i ogromna očekivanja.
Manuel je kao pobjednik DNG natječaja predstavio kolekciju "Baptism" i potpuno
 ih ispunio.
Prvi model, crna haljina, tamno crveni ruž i Baptism Crystal Castlesa. 
Raj.
Kaže da je inspiraciju pronašao u arhitekturi Ludwig Mies van der Rohea, jednog 
od arhitekata Bauhausa. Glavni elementi kolekcije su minimalizam, pročišćenost linija, 
strukturalni detalji. No uz sve to, ženstvenost i seksipil su ne samo zadržani, već i na 
visokoj razini.

Što reći osim da želim svaki komad (Mani, trepćem okicama i milo te gledam :))?

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
(photos by me)

7 comments:

Maja inwithdnew said...

Odlican je, svaka cast.. I bas tvoj stil! :)

inwithdnew.blogspot.com

Leeloo said...

Pridružujem se oduševljenju, odavno nisam vidjela tako minimalističku, a savršenu kolekciju!

Anonymous said...

stvarno me odusevio! kolekcija izgleda svjetski!

Maja said...

Super,super kolekcija. navdušena! <3

Despina T. said...

wow amazing black dresses.so fierce and chic.
JOIN MY FIRMOO GIVEAWAY HERE: http://www.fashionforlife1.blogspot.gr/2012/11/giveaway-by-firmoo.html
JOIN MY MANGO DRESS GIVEAWAY HERE: http://www.fashionforlife1.blogspot.gr/2012/11/giveaway-mango-dress.html

Cherry Blossom said...

meni je isto ovo savrsenooooo!!!

http://cherryblossomtime.com/

nina said...

kolekcija je savršena! i meni treba svaki komad :)