Nov 26, 2012

Trend: Bomb it.


Znam da sam već bomber jakne spominjala (slobodno me ispravite s hrvatskom inačicom 
riječi), ali toliko su mi odlične da moram ponovo. Ono što ne razumijem je zašto svaki put kad
je pipkam u dućanu, sa očima razrogačenim i još većim nego inače, na kraju izađem bez nje.
Vjerojatno se tu javlja onaj "pffff ma ne vrijedi to toliko" kliker, glupo zvonce realnosti (zazvoni tu i tamo,
kad mi spadnu s nosa ružičaste naočale).
Ali mislim da sljedeći put ne izlazim bez jedne.
Majkemi.


(source: Google)



4 comments:

Ana Filipa said...

Miroslava Duma <3 jakne :-) sve je ko bombona. sjajne slike, nadamo se da i ti pratis nas. xo.

danas preporuka za fensi smensi u Bg,u . www.lifestylenotesbyaf.blogspot.com

FashionFreak/Mihaela said...

super su :)

mfashionfreak♥blog

nina said...

ova crna mi je naj :)

Endzy said...

Odlicne su jakne i hvala za inspirativne slike :-)
pozdrav, Angela

Mademoiselle Endzy