Nov 16, 2012

Trend: shiny statement.


Statement ogrlice smo objeručke prihvatili, volimo ih i upotpunjuju i onaj najjednostavniji outfit.
Ali ono što u zadnje vrijeme primjećujem po blogovima, streetstyle fotkama ali i highstreet dućanima su statement naušnice.
Velike, sjajne, barokne, ženstvene, ali i minimalistički križevi... 
Nisam sigurna možemo li reći jesu li novost ili stara vijest, ali definitivno ih prihvaćam.
Ja sam svoje ostavila tamo negdje u ladici srednje škole (bile su mi veliki hit, da...) i mislim da ću ih ovih dana malo oživjeti...

 (photos via Google, Tumblr, Pinterest)


8 comments:

Lejla said...

Ogrlice-da, narukvice-da, psrenje-da ali naušnice :/
Nikad nisam bila tip koji voli glomazne naušnice. I'll pass this one!

Sienna said...

jao koje divote :O

FASHION MAKES ME HAPPY said...

Ogrlicu sa prve slike zelim vec jako dugo, kao i ogrlicu i Celine majicu u kombinaciji!
Divan post!

xx

ANA said...

volim naušnice, baš te velike i barokne...podignu svaki outfit a pogotovo moj....jednostavan i dosadan...

fashionmagnolia said...

Volim sve bogato i veliko!!

Antonia | FASHION IMPERATIVE said...

O da da, obožavam!!

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

Jovana Bovan said...

Ranije nisam bila fan kratkih ogrlica, sada ih obozavam. :D

bonjour.....JR said...

Volim, especially chains:)