Dec 6, 2012

Bujaka


Sup dolls?
Here is a kick (in) ass post to keep you and me going in this cold outside.
Yesterday I went for a half an hour run, followed by half an hour jumping the
rope routine. Frozen bum, check. Tiny stroke due to a few seconds of sprint, yes sir.
Panic attack caused by people in shadows, hello. Ok, that last one is my fault cause
obviously I can't manage to go jogging before 23 pm.

How are you keeping up with your fitness in winter?
I don't like gym's so I'm doomed to freeze my ass of and stugle with getting out
of the blankets.


Here is my playlist that keeps me moving. Yup, me love me some big fat bass :D
But c'mon and recomend me some new music. I'm thirsty!
Ya know what it is. :)


Don't forget to stretch :)
(photos: We Heart It)

21 comments:

Tea | The Stylish Mafia said...

Trčanje 2 puta tjedno po danu da izbjegnem scary trenutke + pilates i plesni treninzi kod Ivone Brnelić tri puta tjedno.
Ali slatkiši rade problem haha

Fashion Disorder said...

Kad ovo gledam skoro pa poželim vježbati i zimi! ;) <3 Hihihihihihi
Ja zimi jedino zumba i to doma uz sjajni cardio program! Ne ide mi se u neki studio gurat se u masi kad imam mjesta uživati u svojoj sobi kad god poželim zumbati! :)

Cherry Blossom said...

Pilates po pola sata sama ujutro ispred ogledala, ali isla sam dugo na satove kod maria valentica - ooo yeah ;)) pa znam kako radit pravilno (bar se nadam)
preporucujem pilates od srca svima! iznenadit cete se kad otkrijete svoje trbusnjake :)
kiss
http://cherryblossomtime.com/

Milna Mandusic said...

Ah trening, sve zelim ali nista.
Eventualno malo yoge..
Ali divim se disciplinovanim osobama koji su istrajni u svom trningu!

Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

Blackie and Blondie said...

niiiiiice :) ja se pokušavam udebljati :D

Martina said...

sviđa mi se tvoja playlista! i super je post, treba nam ovakve motivacije pogotovo u zimsko vrijeme ;)

Martina said...

super je playlista! i sviđa mi se post, treba nam ovakve motivacije, pogotovo u zimsko vrijeme ;)

Cinnamon and White Chocolate said...

Penjanje na Sljeme, radnim danom ujutro, nema nikoga, divota. Mir, tišina, lišće šušti. KAd to ne stignem, trčanje po Tuškancu. Osim toga, ples uz upute za zumbu s jubitoa (i uz pratnju dvoje djece od 3 i 6 godina). Preskakivanje užeta. Sve skupa nastojim tri puta tjedno. Ne volim dvorane. Savjet: navodno na temp manjoj od nekih -3 stradavaju plućne alveole, pa oprez. Iako sam ja (hvala Bogu) još uvijek živa...Ilina

Ivana said...

Teretana all day, all night :D...i pazim sto jedem :)

Anonymous said...

svaki dan malo total body workouta doma ili neki video od http://www.benderfitness.com/. kratko i učinkovito :)

FashionFreak/Mihaela said...

hh vec krecem vjezbati godinu dana hahahahahaha. lose :$

duckalicious said...

http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do


to je to. umirem, ali isplati se. osjećam se bolje nego ikad.

Ivana Džidić said...

ni ja nevolim teretane, tako da imam dvije solucije: smrzavanje dok trčim/igram košarku/šetam vani ili vježbanje doma.
ah...postoji i treća opcija, otići na nekakvo predivno mjesto u prirodi gdje i ne primjećuješ da je hladno diveći se krajoliku tijekom duge šetnje!

Gypsy Gardens said...

razumijem te :-D

Gypsy Gardens said...

opa, da sam isla kod maria na pilates mozda bi me vise ocarao ;-)
ovako sam brzo odustala :-D

Gypsy Gardens said...

ovo je bas divno za cut :-D

Anonymous said...

ja sam se malo ulijenila, prije sam redovito trcala, ali mi se onda pokvario mp3, a bez njega nikud. :D
Sad se trudim, iako je to malo, svako jutro napaviti nesto sklekova i trbusnjaka, ponekad i cucnjeve, i to je sve.
neko vrijeme sam vjezbala s jillian, ali mi je sad malo dosadilo. uglavnom, jedva cekam proljece i trcanje! :)
a plej lista- kod mene ima svega, od Lady Gage do Iron Maidena, sve sto me moze podici. Super mi je i Skrillex, I blame Coco, a Robyn obozavam. Skoro sam zaboravila- Charli xcx, ona mi je savrsena! Poslusaj- Nuclear Seasons, Stay Away, You're the one, I'll never know. Eto... :)

Chloe

Gypsy Gardens said...

joj hvala ti, jedva cekam poslusati!
i ja bez mp3 -a ko bez ruke, potpuno te razumijem :-D

style-brick-road said...

krećem na joguuu! :D can't wait ˆˆ

Gypsy Gardens said...

uuu, joga je najbolja. ja sam plakala od muke prvi put na power jogi o_O

Anonymous said...

nema na cemu. ;)
sjetih se jos dvije stvari koje su mi zakon za skakutanje:
nova od Keshe 'Die young' i od Marine and the Diamonds 'Hollywood'.

:D

Chloe