Jan 17, 2013

H&M Spring 2013 preview.

Photobucket


Danas je održan preview proljetne kolekcije H&M-a.
Usred hladnoće i snijega, na 6. katu zagrebačkog nebodera, osjetio se dah divljeg Zapada i boemštine.
Prema viđenome, ljubitelji Marant/Balmain dizajna će opet doći na svoje. 
Kolekcijom prevladavaju izvezene suknjice i jakne, duge lepršave haljine, kožne minice i prsluci sa zakovicama, te sportska elegancija za dečke. 
Meni se sviđa H&M proljeće, a vama?


Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

14 comments:

Nevena Banic said...

Bas me zanima cega ce biti kod nas u ponudi! :)

Marina fRashion said...

DOLAZE I KOD NAS.. pa necu vishe sliniti... divne fotke

marcella said...

zanimljive stvari
http://urbanprettygirl.blogspot.com/

ANA said...

već dugo iščekujem ovu kolekciju...i proljeće!

Shanib said...

divna kolekcija. zaljubila sam se u bjelu suknju na prvoj slici :)

style-brick-road said...

đipsica super su ti fotke! baš smo se fino družili, a ja MORAM IMATI OVE ŠARENE 'LAČE! :***

Antonia | FASHION IMPERATIVE said...

Ljubomorna sam na tvoje savršene fotke!

A.
FASHION IMPERATIVE
Official Facebook Page

Leticia said...

the white boots, OMG! great preview.

http://lovelyboheme.blogspot.com/

esteta said...

Zgodne stvarčice :)

Venoma said...

Mogu da gledam i da kukam. Kod nas se otvara tek na jesen :(

Bella said...

Love that tassle skirt! Thats a statement piece!

WorldByBella

hiPop said...

kako su mi dobri svi ovi boho chic komadi!

http://hypemyhip.blogspot.com/

purple and turquois said...

Divno! Zelimo sve jedva cekamo!:)

Angelica said...

Kozna jaknica i crvena suknjica su mi favoriti! Odlicna kolekcija:)