Jan 6, 2013

Isabel Marant/Spring 2013


Vjerojatno ste se, kao i ja, već nagledali fotki ove kolekcije posvuda,
ali kakav bih ja to bila fan da ne posvetim posvetim barem jedan post Isabeli. 
Napokon sam skupila svaku moguću fotku revije i evo, nakon obavljenih blagdana, gledam
 ravno u proljeće.
Miss Marant je izjavila da je ova kolekcija kombinacija Elvisa na Havajima te Jane Birkin 
i Brigitte Bardot u St. Tropezu, tamo negdje kasnih '60.-ih i ranih '70.-ih.
To se potvrdilo s prvim modelom koji je uz zvuk Elvisa zakoračio na pistu.
Za početak, malo tropskog lišća, haljine na jedno rame, kupaći kostimi u znaku siluete 
'50.-ih, crveni vez.
Slijedi boho paisley print, ljubičasta, crvena, plava. Tuba haljinice, čipkani topovi, 
lagani trapez kroj traperica. Western đir se nastavlja.
Miss Marant, you've done well.

Ja se samo nadam da će i ovu kolekciju highstreet brendovi tako dobro iskopirati kao i 
onu prošlu, tj. trenutnu.


(source: Google, Tumblr)


8 comments:

Zorjana handmade said...

aaa veoma mi se dopada ovaj post :)
super ti je blog,

sta kazes da pratimo jedna drugu?

http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

Fashion Disorder said...

Pobrala bih joj sve do jednih hlača iz kolekcije! :)

purple and turquois said...

Predobra kolegcija!

Ivana Džidić said...

lijepo

NelaTasha said...

potpisujem zadnju rečenicu, totalno!

style-brick-road said...

totalno tvoj đir! :D

Venoma said...

Bice nam lepo prolece u ovom maniru :)

Nina S. said...

cool je! :) Meni je ipak bolja prošla kolekcija :)