Feb 4, 2013

I početak i kraj mudrosti.

 photo P1013776_zpsb907adc9.jpg
 photo P1013748_zpsdeddeeac.jpg
 photo P1013773_zps5801b7c3.jpg
 photo P1013768_zpsc280cac7.jpg
(skirt Topshop, boots/jacket NY, necklace/t-shirt H&M)

”Treba uvijek biti pijan. Sve je tu: i početak i kraj mudrosti. Da ne biste osjećali strašno breme Vremena koje vam slama pleća i povija vas prema zemlji, treba da se opijate bez predaha. A čime? Vinom, poezijom ili vrlinom, kako vam je volja. Ali opijajte se. Pa ako se katkad, na stepeništu kakve palače, na zelenoj travi u nekom jarku, u sumornoj samoći svoje sobe probudite, kad je pijanstvo već popustilo ili nestalo, zapitajte vjetar, talas, zvijezdu, pticu, sat, sve što juri, sve što huči, sve što pjeva, sve što govori, zapitajte koji je sat; i vjetar, talas, zvijezda, ptica, sat, odgovorit će vam: “Čas je da se opijate! Da ne biste bili mučeničko roblje Vremena, opijajte se bez prestanka! Vinom, poezijom ili vrlinom, kako vam je volja.”

21 comments:

Dunja said...

Odlicna! :)

Marija said...

Odlican i outfit i tekst!

Iva said...

Jaknica+t-shirt+ogrlica <3

Jovana Bovan said...

Odlicno, kao i uvek. :)

Ivana Džidić said...

kako bih voljela znati francuski pa ga čitati u orginalu...divna ti je ta suknjica, lijepa kombinacija.

Снежана said...

Bas sam se danas nekih 5 min premisljala da li da kupim ovaj gornjak ili ne. Na momenat mi se tako svidi, al kad razmislim ne znam u sta bih ga nosila. Sad kad ga vidim kako se lepo uklapa idem sutra da ga prisvojim :)

Katja said...

you make me wanna wear a skirt and I almost never wear one :D also I totally want that sweater + jacket!!

Ivana said...

jako zgodna i super outfit :-) koji fotic koristis?

Pastel Paradis said...

Savršena si mi :D

pastelparadis.blogspot.com

FashionFreak/Mihaela said...

jakna je odlicna. super izgledas

Gypsy Gardens said...

Hvala madam! Koristim Olympus Pen EPL 1 sa Nikon 50mm objektivom ;-)

Elmedina Tiric said...

Kombinacija odlično izgleda!

Mancina said...

super izgledas i super outfit, bas se mi svidja! <3

Nina S. | LA STYLE MUSE said...

joj takve majice su mi najbolje! :)

<3

purpleand turquois said...

love it!!

Mila said...

Matea, ovo mi je genijalno! :))))

Antonia | FASHION IMPERATIVE said...

Majica <3 ma super kao i uvijek :)

A.

esteta said...

Kosa ti je super, bas mi se sviđa frizura :)

Fashion Disorder said...

Cici mici, baš mi divno izgledaš! :* Sviđam jako ovu kombu! :* <3 Love u!

Marija - This is a fashion blog! said...

Bluza i ogrlica sa tom jaknicom... Prelepo!

Melody of Beauty said...

Odlicno!