Mar 23, 2013

Still here.

b photo P1015325_zpsf605351d.jpg
(T-shirt from flea market in Bangkok, necklace Zara, shorts Bershka, shoes Office shoes, bag Sixx)

Još uvijek smo u Bangkoku a ovo je, ajmo reć', outfit post. Ovo je čak jedan oko kojeg sam se
 "potrudila" :D
E, trebalo je izababrati tu ogrlicu od dvije koje sam ponijela...
Šalu na stranu, ja inače i jesam ljenjivac po pitanju outfita, hvala lijepo, koji apsolutnu potporu nalazi u minimalizmu i onom New York kulerstvu. Barem ja tako želim misliti. A u tih mjesec dana sam vjetar u leđa dobila i od tajlandske klime.
Vidjela bih vas na +39 i milijun posto vlage u zraku. Da, da...
Osim što si mokar od trenutka izlaska iz klimatizirane sobe (ako imaš sreće da si je našao), thai običaj skidanja obuće pri ulasku u prostorije ti ne daje puno izbora oko šarolikosti iste. Ne biste željeli stvoriti milijunski red ispred ulaza u dućan otkopčavajući svojih milijun remenčića na sandalama, je li tako? Na otocima je još i bolje, tamo su i klubovi smješteni na pješčanoj plaži, tako da se moja životna želja ostvarila barem na mjesec dana - živjeti bos 24 sata dnevno. Nevjerojatan osjećaj slobode. Provoditi noći plešući bos na bijelom pijesku... Raj :)

We're still in Bangkok and this is kind of an outfit post. I'm saying kind of  'cause it's was too hard to even pick a bracelet in this heath and moist. Most of the time I was wandering around in the tiniest shorts and loose t-shirts. Heaven!

20 comments:

toujoursAnja said...

Zgodna, lepa iiii duhovita! :)

Goga said...

predivno...uživaj

Anonymous said...

savršeno stvorenje :)

Mancina said...

lepica <3

Elmedina Tiric said...

Super kombinacija. Odlično izgledaš!

Martina said...

Uživaj i za nas! ;)

FashionFreak/Mihaela said...

izgledas super!

Jovana Bovan said...

Zavidim. ;) Kod mene je hladnoooo.
Uzivaj! :)

ANA said...

što se mene tiče na +39 i ogrlica je višak! Prezgodnaaa!....ajme odoh vježbati sad.....

Jovana said...

Meni je ovo odlican outfit :)
a i ti si tako zgodna....nabijas mi komplekse :D

Ivana said...

Meni su i ovakvi (pogotovo tvoji) outfiti najdrazi :-) Divna si :-) Mogu misliti koji je sok bio povratak u vrlu nam domovinu :-) nadam se da ce biti jos Taj postova :-)

Jelena K. said...

Uzivancija!! :)))

Travel Girl said...

Taj Tajland me sve više privlači. Otkad te pratim na Instagramu, poželim onamo. Imam li pravo?

Nina S. | LA STYLE MUSE said...

<3

Fashion Disorder said...

<3 <3 Meni si uvijek divna ljubi moja! :*

Tea said...

You and your legs! ;)

Gypsy Gardens said...

Jos cu te ja dodatno uvjeriti :-) Apsolutno preporucam, i sama vidis koliko sam ja pod dojmom ...

Leeloo said...

Ti u skladu s klimom - hot hot hot :)!

purpleand turquois said...

u kako si zgodna! :)

fashionmagnolia said...

zgodna, cool