Apr 25, 2013

Phi Phi



Neki će se sigurno razočarati što postova s Tajlandom još uvijek ima... ali Sizifov posao je pokušati udovoljiti svima. Meni je ovo super. Što više odugovlačim s thai postovima, to duže proživljavam putovanje koje se već ionako čini miljama iza mene. Držim se za zadnje slamčice. 
Nego, upoznajte Phi Phi. Moj najdraži otok. Tako je malen da je glavno i jedino prijevozno sredstvo bicikl. Sve je blizu i vrlo živopisno. Proslavio ga je film "The Beach", a otok je preživio i Tsunami prije nekoliko godina. I tu smo našli svoj najdraži restoran. Obitelj koja ga drži radi po cijele dane, čitave godine. Pitali smo ih je li im teško, a dobili osmijeh i odgovor - sretni smo.

Some of you may be dissapointed with another Thailand post, but I'm using this little pleasure of procrastination and I'm posting them very slowly. This way I can enjoy it a bit more. Eather way, this trip seems so far away now... Everytime I'm writing a post, nostalgia gets over me and I become so sad for not being there. After experiencing their way of life, I can't escape the thought that our world here is so boring and artificial. 
But, meet Phi Phi. Beautiful little island where everything is a walking distance. It's crowded and lively. Full of youth. Here we also found our favorite place to eat. We asked the owner whose whole family is working there all day, through the whole year - are they taking a break sometimes. All we got is the answer - no, but we are happy.

9 comments:

Anonymous said...

o bože, kome bi ovo savršenstvo moglo dosaditi <3

milica said...

Ovi postovi nikada ne mogu dosaditi.
Sjajna si!!!

Anonymous said...

ma ovo je super, nadam se da će biti još :D btw zavidim ti ^^

Ivana said...

Ne znam kome ova ljepota moze dosaditi :-) divne su mi krletke... ma sve je vau....ocarana sam :-)

Lejla said...

Neko mi uze rijeci iz usta :P
Slijedeci put me vodis sa sobom <3

FashionFreak/Mihaela said...

slike su prepredivne

mfashionfreak♥blog

bonjour.....JR said...

Wow! Sve bih pokupovala one duboke sorceve, pa sve sa cipkastim bluzama:)

Poisson D'Avril said...

Ma daj, kome su dosadili ovi postovi sigurno je ljubomoran :P

Samo ih stavljaj dok možeš! :D Na taj način i mi ostali upijamo, proživljavamo i doživljavamo divan pejzaž!

http://davrilpoisson.blogspot.com/

Dictionary of Fashion said...

Uh, sanjacu veceras sve ovo...koja divnoca :)

http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/