May 7, 2013

Magic nails.


Nisam baš neka cura od noktiju. Nikada nisam imala umjetne, svoje volim male i svježe nalakirane.
 No, ako se u nešto kunem, to je ovaj lak. Čista magija. Ne samo da prekrasno izgleda na noktima (u dva sloja), već i pospješuje njihov rast. Nakon dva dana od prvog lakiranja nokti su već dovoljno dugi da ih moram kratiti (smetaju pri stavljanju leća). Lak košta pedesetak kuna i mogu reći da mi je prerastao u ovisnost.
Imate li vi svojih magičnih proizvoda? Ako ste probale ovaj lak, kako vam se dopada?

I'm not very active when it comes to my nails, but I swear this nailpolish is pure magic. Not only 
does it make your nails look sleek and pretty, it also stimulates growth. Really, you can have 
long nails in like 3 days. It doesn't cost much and it's a great way to recover your suffering nails.



14 comments:

A-M-M said...

50ak? U kozmu je 20kn :D i odlican je, kao i svi eveline lakovi :D

Gypsy Gardens said...

@A-M-M: ozbiljno?? onda me seka laže cijelo vrijeme :D

Debora Markulin said...

Odličan je lak, ja sam oduševljena. U dm je 20 kn, ja sam ga kupila prije tjedan dana.

Cherry Blossom said...

moram to probat!!! hvala ;)

Paulina said...

Lak je sigurno 20 kn ili točnije 19.90
Meni je odličan Evelinov 8u1, jedini također za koji garantiram da daje rezultate. :)

Cinnamon and White Chocolate said...

Imam njihov lak protiv listanja i pucanja, i moram priznati da mi je stvarno dobar! KAko nije bilo sunca i moji su nokti bili koma, sad su već skroz ok, a koristim ga koji tjedan! I da, lijepo i izgleda s obzirom da najčešće imam bež lak na rukama, a crveni na nogama. Ilina

MA Dunja said...

Hvala za ovo, probacu.

xx
a-line-fashion.blogspot.com

Anđela Vitorović said...

Dopada mi se ova prozirna boja laka! :)

Click 4 Chic said...

Odlična stvar, imala sam ga neko vrijeme, ali i ovak mi nokti brzo rastu tak da nisam vidjela razliku..... ali onaj njihov rozi lak SOS definitivno je savršena stvar za sve probleme s noktima, probaj to !!!

;)

pusa,

Matea

Ana Aleksic said...

I ja uglavnom volim krace nokte i neupadljive lakove...
Jedino sto bi mi smetalo je da brze rastu... :)

Super blog, by the way! :)
Pratim!

Ana

FashionFreak/Mihaela said...

jeees, jes, stvarno je presuper!

mfashionfreak♥blog

Marija said...

Joj, i ja imam problem sa noktima...moram da isprobam ;)

Anonymous said...

Da, u Kozmu je 20 :D Probala, ma vrhunski je,, jedan od rijetkih čiju sam bočicu ispraznila do kraja! Vidiš, dobro si me sjetila da ga ponovo kupim!

Anonymous said...

Neodavno sam stajala na kasi i žena iza mene me pitala :"recite mi, gdje radite nokte"? Samo sam se nasmiješila jer nije jedina koja je oduševljena s time kako mi izgledaju nokti...Uputila sam ju na Eveline lakove za nokte. Koristim ih zadnjih godinu dana i prezadovoljna sam...Preporučila bih svima...Nalakiram ih jednom tjedno u dva sloja,malo sa rašipicom oblikujem i to je to...minimum muke...Kad stavljam neki drugi lak Eveline mi je obavezno baza...