May 21, 2013

Zona 45



Nadam se da ste prozujali Tomislavcem i štandovima naših regionalnih kreativaca, jer jedno je gledati fotke, a potpuno druga stvar vidjeti uživo njihov rad. Meni se nemali broj puta dogodilo da sam se zaljubila i počela cijeniti rad naših domaćih dizajnera kada sam vidjela i opipala kolekcije. A Zona 45 je zbilja idealna prilika za to. 
Fashion Disorder i ja smo obavile dužnost, popile pivo od limuna i napravile par fotki. Za mene bi bilo bolje da i nisam (kišna kosa i fotke, big no no).

Do sljedeće godine! :)

9 comments:

Anonymous said...

Čije su one velike torbe što ih je 6 na slici? Baš mi se sviđaju.
A vas dvije ste baš slatke :)

Venoma said...

Tu ima svaceg lepog ^^

Anonymous said...

od Nohaa :)

Cinnamon and White Chocolate said...

Bila sam, ali kako sam bila s oboje djece (koji su ludovali po spomeniku) nisam mogla nego samo škicnuti i ubosti jednu ogrlicu! Ilina

Sandra said...

Ove vjenčanice od Alme dah oduzimaju o.o divne fotografije

FashionFreak/Mihaela said...

preprepreprekrasno!

Fashion Disorder said...

Ajd da ti i ja napokon imamo jednu sličicu zajedno ljube moja!!! :* <3 <3 <3

Jovana Bovan said...

Ovde ima bas lepih stvari. :)

Mila said...

Uf, rado bih prosnjurala tuda da vidim sta sve lepo ima :)