Nov 23, 2013

My favorite blogs / Part 1

Je li moguće da u povijesti svoga bloganja nisam imala ovakav post? Mhm. Popravak slijedi. Tananana, predstavljam vam neke od svojih najdražih blogova! Ovo je prvi dio, a cure iza ovih blogova su me osvojile svaka na svoj način. Pratim ih već dugo, na dnevnoj bazi i veselim se svakom novom postu kao dijete crtiću prije Dnevnika. Naravno da je neizbježan njihov utjecaj i na moj vlastiti stil i estetiku, kao i na blog.

I can't believe I haven't had this kind of post in the history of my blogging. I think it's about time I 
share with you my favorite blogs. Maybe you'll discover something new...


Apsolutno i bez dvojbe, moj najdraži blog. I jedan od prvih na koje sam naišla. Ne znam reći
točan razlog zašto, no ovu curku obožavam. Emmi je normalna, slatka, duhovita i ima prekrasne fotke. Stil joj je realan i dosta dobar odraz finske urbanosti. Prilagođen vremenu, što je veliki plus u mojoj knjizi. Jedina zamjerka mi je što nije konzistentna u pisanju na engleskom. Kao ja na hrvatskom :)

I'm starting with Emmi and her blog No Fashion Victims - one of the first blogs I stumbled 
on to and my absolute favorite since then. The thing about her blog that kept me for so long is that
she is normal, down to earth girl with a lovely personality. I love that her style is casual with a little edge, 
suitable for Finnish weather.


Kenza. Mislim da ovu prekrasnoću nije potrebno puno predstavljati. Osim što mi paše njen stil, koji je također pomalo edgy (moram naći neku novu riječ:)), sviđa mi se što
je topla, normalna i iskrena na svom blogu. S obzirom da ima vojsku obožavatelja, lijepo je da mladim curama ne prodaje samo isprazne površne priče u postovima. Plus, ona i dečko su valjda najsavršeniji par. Ikada.

I don't think this girl needs any introductions. Number one Swedish blog I've been 
following on a daily basis for years now. Gorgeous inside and out, miss Kenza.


Ovaj blog bih mogla danonoćno prelistavati. Prije godinu dana Elise je pretvorila svoj blog
u putopisni i otada proždirem njene fotke. Reda jedno putovanje iza drugoga. Njen život je moj san.
Jedino što mi je uvijek na pameti kad sam na njenom blogu jest pitanje 'KAKO POBOGU?'
'Oću i ja.

I can flip through Elise's blog for hours and hours. She is really living the dream, travelling and
reporting about it on her blog. And the photos... gosh... beyond stunning. There is one question
always stuck  in my mind when I'm drifting away on her blog though, and that is - HOW. How on Earth
 can you do this for living? Most certanly I don't mean that in a mean way, I am just dying to know...


Lijepa Victoria, kraljica minimalizma. Jaaaako dugo je pratim i super mi je što u suštini ne
mijenja svoj stil, koji joj prokleto dobro stoji. Definitivno se nalazi u mojoj modnoj Bibliji,
Kuranu, čemuveć.

Another Scandinavian beauty that rocks minimalism so good... Victoria is a must on my
daily blog roll and in my fashion Bible ;)


Angelica je definitivno jedna od blogerica s najboljim stilom. Eklektična i svoja, štogod stavi na sebe,
nosi to fantastično, a fotografije su san snova. I ima samo 22 godine.
Ubićuse.

Only 22 and such an amazing fashion sense, no wonder Angelica is also one of my favorites. She sets
 high standards in blog photography and she can rock every possible outfit out there.

To je to, prvi dio je finito. Posve slučajno su sve blogerice iz ovog posta skandinavske. Nije da
ih preferiram pred ostalima, jednostavno mi se njihova estetika sviđa i odgovara mojoj.
Stay tuned za drugi dio! :)

Yup, so this is the part one of my daily fashion/lifestyle reads. You can probably notice one major thing they have in common - all of them are Scandinavian bloggers. That's not on purpose though. I just love their aestetics and stunning photography, combined with nice personality.  

14 comments:

Leeloo said...

Ja se stalno osjećam rastrgana između skandinavskih i californijskih blogo simpatija... Jedva čekam nastavak tvojih favorita!

Anonymous said...

apsolutno se slažem s tobom oko švedskih blogerica: savršene su. kenza je apsolutni vrh, prekrasna, ima stila, a i to što kažeš - topla i draga. svakako moja najdraža blogerica (a i studiram švedski, pa ga čitajući te blogove i vježbam :D ) jedino što je meni apsolutno fascinantno je kako je moguće da su cure naših godina, pa čak i u jednoj švedskoj, toliko pune para. stalno putuju, stalno kupuju robu, stalno jedu po finim restoranima itd. ili je biti bloger u švedskoj stvarno unosna karijera?

:*

sienna ana belić said...

Wow, super blogovi… Iskreno, niti jednu od ovih nisam do sada pratila, ali sad sam im pogledala blogove i svi su super! Prva i zadnja su mi po stilu možda najbolje, i nekako najbliže, recimo to tako, a ova sa putovanjima je odlična zbog tih destinacija od kojih zastaje dah, dok mi ona nije baš interesantna. Uglavnom, super preporuke!

Katja said...

I love all of them, thank u so much!

Gypsy Gardens said...

@anon: Potpuno se slazem. I meni je to nedokucivo! Vjerojatno je razlog upravo taj koji si navela zadnji, plus odlican zivotni standard. Mi, dakle, sanjajmo dalje :D

Anonymous said...

ha čuj, je životni standard visok, ali bome nije TOLIKO. govorimo o curama od kojih apsolutno niti jedna, NITI JEDNA, nema završenu neku visoku školu, sve su stale na maturi. dakle o curama od 22-23 godine koje žive kao lordovi. to je neobično čak i za jednu švedsku, vjeruj. Kenza se recimo bila ljutila kada su se čitatelji (i to uglavnom šveđani!) žalili na previsoke cijene njene marke IvyRevel, i apsolutno se slažem s njima, jer smatram da je pretjerala s obzirom na ono što nudi i to kakvom čitateljstvu ( mlade cure kojima roditelji, pa čak ni u jednoj švedskoj, neće dati 600 kuna za najobičniji pulover).
kažem, jesu one divne i krasne, kenza pogotovo, ali treba i biti realan i pogledat u kakvom svijetu živi. istina, super je kada ima postove o tome kako ne može razumijeti ljude koji se drugima rugaju zbog izgleda, teško iskompleksirane curice itd., ali (zvučat ću bezobrazno), stvarno je lako reć s njezine pozicije. lijepa je, mršava, ima više nego dobre prihode, svoj stan, super dečka... jedino što joj je situacija s tatom problematična, to priznajem. ali, koliko god bile super, mislim da bi trebalo proći to doba u kojemu curke od jedva 23 godine, bez de facto ikakvog obrazovanja, žive tako kako žive.

Maja inwithdnew said...

volim ih sve.
al tebe najvise! :*

inwithdnew.blogspot.com

Pastel Paradis said...

Do ovog tvog posta, moram biti iskrena, nisam cula za njih. Ali Kenza mi se najvise dopala...sva je nekako njezna i lijepa :)

Gypsy Gardens said...

@Anon: Ma znam, kažem, apsolutno se slažem s tobom i nije ni meni jasno. Pretpostavljam da imaju jako dobro zaleđe, kao i općenito mnoge druge blogerice, van Švedske. Teško da će si bilo koja cura od 20 godina moći sama priuštiti Chanel torbu ili M. Kors sat. Gdjegod živjela. A da je Kenzi lako pričati, jest, ali bolje i to nego da piše samo kako je divno provela dan, jel. U svakom slučaju, slažem se da treba zadržati dozu realnosti čitajući te blogove. I postaviti im par pitanja ako ih ikada sretnemo :D

delf said...

Gospođica Živa Lutka živi život. Bolje da mi ju nisi otkrila... ;-)

Mihaela said...

Kenza mi je vec duze vrijeme apsolutni favorit <3
Sada pratim i ove ostale blogove zahvaljujuci tebi :) cekam drugi dio!!

Anonymous said...

Tvoj blog je moj omiljeni!Sjajna si! Pozdrav iz Crne Gore...

Nicol said...

Od ovih Kenza i Victoria su mi najbolje :)

http://www.fashiontnt.com/

emmi / NO FASHION VICTIMS said...

Oh my. Thank you so much sweetie for your sweet words!
<3