Dec 13, 2013

My favorite blogs / Part 2

Nadam se da se još sjećate prvog dijela najdražih blogova, jer slijedi drugi!
Drago mi je da ste otkrile nešto novo u prvom dijelu, no mislim da će drugi dio biti svima poznatiji.

Krećem s ljupkom Cath koja ima zbilja lijep lifestyle i modni blog s kojim svakodnevno inspirira.
Volim pozitivne i hrabre curke, a ona je jedna od njih. Otvorila je blog kada je otišla sama u NY, a sada joj je i posao. Asti život.

Hope you remember the first part of this post, cause it was a long time ago... I still have few 
bloggers left, so here is the second part of my favorite bloggers.
First one is lovely Cath who runs fashion and lifestyle blog and continues to inspire me daily.


Kada sam otkrila Yarin blog, bila sam u fazi intenzivnog mijenjanja vlastitog modnog ukusa. Zasićenje boho opravicama dovelo me do cool jednostavnosti (tako ja volim misliti) i pročistio mi ormar. A i sejvala sam vjerojatno svaku njenu fotku. Frik.

When I first stumbled on Yara's blog, I was having my turning point in sense of fashion. I started to love edgy minimalism and simple chic. And probably downloaded every photo on her blog. Hello freak.


Isto vrijedi i za COTTDS. Uvijek je savršena i vjerna svome stilu. Moj izvor minimalističke edgy inspiracije.
Iako mi apsolutno ništa ne stoji kul kao njoj.

Same goes for COTTDS. Amazing style and always perfect. I don't know how she pulls it off, but she is my great source of minimalist coolness. Even though nothing ever looks so cool on me.


Za kraj, najpoznatija od svih, Aimee. Ultimativna blog inspiracija.

At last, well known Aimee, the ultimate inspiration.



O najdražim domaćim blogericama u nekom trećem nastavku... Pa kad bude :)

P.S. Ne zaboravite Rosewholesale giveaway ispod!

8 comments:

emica said...

ja bi tu dodala još samo sincerely jules i let s have margarita. pronjuškaj po ta dva bloga, sigurna sam da će ti se svidjeti;)

Gypsy Gardens said...

@emica: Ma znam ih sve, no ove su mi ipak najdraže :)

Ana said...

cath i aimee <3

Mihaela said...

meni ste kenza i ti nekako najdraze trenutno. uz super slike, najlakse za citati :)

UniqueYeah27 said...

Da sve su odlične. I kao i uvijek divan post.

http://uniqueyeah.blogspot.com/
New new new

M.Abramović said...

obozavam Cindy

http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

Leeloo said...

Mene fascinira količina kulerstva kod Cindy - ta žena obuče najobičnije crne traperice i majice, ali na njoj to svaki put izgleda mega fantastično! A Aimee mi je također svakodnevna postaja, želim njen ormar i kosu i život :D

Maja inwithdnew said...

sve ih volim! Yara mi je bas posebna :D a Aimee je valjda biblija bilo kome s blogom.. :)

Jedva cekam dalje!