Dec 1, 2013

Wanted / Pencil skirt

Elastic pencil skirt

(pencil skirt Pull&Bear, shoes Zara, sweater H&M, jacket Modekungen, t-shirt Ksubi, watch M. Kors)

I tako. Rođendan smo obavili, još jedna godina je dodana mom životnom iskustvu. Kažu mi da sam još beba, ja kažem da mi je to najdraža rečenica ovih dana. Horoskop je dobar, smiješim se, bit će akcije. Krucijalno za jednog strijelca. Samo da je akcije. Da ja pišem horoskope, uvijek bih pisala samo dobre stvari. Što misliš, to postaješ, je li?
Nego, u svijetu u kojem imam savršen ormar, danas bih nosila ovo. Trenutno me drže pamučne pencil suknje, fino će sjesti mom nesavršenom ormaru. Dok ja tražim, evo večernje i dnevne verzije suknje, poslužene na inspiraciju svima.
Uživajte u nedjelji.

In a world where I have the perfect wardrobe, today I would wear this. No, I would wear this everyday. That's how much I'm into pencil skirts right now. Until I find one (luckily the stores are bursting with them), this is my inspiration for day and night outfit.
Enjoy your Sunday babes.

3 comments:

Leeloo said...

Prikazane stvari bi mi sasvim fino sjele u ormar <3

Plevna said...

strijelčica ko i ja :D
sritan nek ti bude!
pamučne suknje su super, zapravo pamuk općenito :D
uvik dobro dođe...

Anonymous said...

imaju super te suknje u stradivariusu po 80 kuna crna i siva